Siedemdziesięciocalowy LCD Samsunga
18 czerwca 2007, 10:57Samsung jest autorem największego na świecie dostępnego w sklepach telewizora LCD, który pokazuje obraz w wysokiej rozdzielczości (HD). Urządzenie o przekątnej 70 cali trafiło do sklepów w Korei.
Programy rozrywkowe sprzyjają tyciu
7 czerwca 2007, 09:45Ludzie jedzą więcej, kiedy oglądają telewizję, a im bardziej rozrywkowy jest program, tym bardziej zwiększają się rozmiary pochłanianych przy okazji porcji.
Sony pogięło telewizję
26 maja 2007, 10:57Sony jest producentem pierwszego elastycznego wyświetlacza organicznego (OLED). Japońska firma ujawniła nagranie przedstawiające 2,5-calowy wyświetlacz, na którym prezentowany jest film, podczas gdy sam wyświetlacz jest jednocześnie zginany.
Pecet dla graczy za 6000 dolarów
25 maja 2007, 09:05Dell pokazał jeden z najdroższych pecetów w swojej ofercie. Maszyna XPS 720 H2C powstała z myślą o fanatycznych miłośnikach gier komputerowych. Jej cena rozpoczyna się od 5999 dolarów.
Gadał dziad z obrazem
24 maja 2007, 10:55Gadał dziad do obrazu, a obraz ani razu. Tak mówi przysłowie, jednak Ignazio Mottola, pracownik studia Bartproject, skonstruował interaktywną instalację Viso, która wygląda jak portret kobiety i reaguje na zachowanie przyglądającego się mu człowieka.
Telewizor mocowany do okularów
23 maja 2007, 09:39Japońska firm rozpoczyna sprzedaż telewizorów tak małych, że można je przymocować do okularów. Urządzenie Teleglas T3-F ma jedynie 2 centymetry długości i waży 35 gramów.
Porozumienie wielkich producentów
16 maja 2007, 10:17LG i Samsung utworzyły największą na świecie organizację zajmującą się produkcją wyświetlaczy i monitorów. Samsung Electronics i LG Philips LCD produkują monitory ciekłokrystaliczne (LCD), a Samsung SDI i LG Electronics – monitory plazmowe (PDP).
Kolorowy e-papier formatu A4
14 maja 2007, 10:17LG Philips LCD donosi, że wyprodukowało pierwszy na świecie kolorowy papier elektroniczny formatu A4. Papier grubości 0,3 milimetra może wyświetlić do 4096 kolorów.
Inteligentny billboard
10 maja 2007, 08:31Naukowcy z Queen's University w Ontario opracowali kamerę, która potrafi śledzić ruchy gałek ocznych nawet z odległości 10 metrów. Można ją wykorzystać chociażby w inteligentnych billboardach, zdolnych do przyciągania uwagi przechodniów.
Po reklamach dziecko żarłocznieje
26 kwietnia 2007, 08:59Po obejrzeniu telewizyjnej reklamy żywności dzieci zjadają więcej, a porcje maluchów z nadwagą czy otyłych zwiększają się o ponad 100%!